• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77154
+
-

کودک‌آزاری، بیشترین علت تماس  با  اورژانس اجتماعی جیرفت

مسئول اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان جیرفت گفت: بیشترین تماس در زمینه کودک‌آزاری و اختلافات حاد خانوادگی ثبت شده که نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر خط ۱۲۳ در بین مردم هستیم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «معصومه صفوی» افزود: در ۶ ماه اول سال جاری ۳۳۰ تماس مرتبط، ۵۰۰ تماس غیرمرتبط و ۳۰۰ مورد مزاحم تلفنی در خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این شهرستان ثبت شد. 

وی افزود: بیشترین تماس در زمینه کودک‌آزاری و اختلافات حاد خانوادگی ثبت شده که نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر خط ۱۲۳ در بین آحاد مردم هستیم. 

صفوی با بیان این‌که رسانه‌ها ظرفیت بزرگی برای اطلاع‌رسانی خط ۱۲۳ در جامعه هستند، گفت: خط تلفن ۱۲۳ و خدمات اورژانس اجتماعی در بین مردم هنوز نهادینه و اطلاع‌رسانی نشده، لذا امروز با حضور اصحاب رسانه دنبال تحقق این هدف هستیم. 

مسئول اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان جیرفت گفت: مرکز اورژانس اجتماعی به کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی از طریق ارائه خدمات و اقدامات فوری به افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی می‌پردازد. 

وی افزود: کودکان کار و خیابانی، کودکان آزاردیده، اقدام به خودکشی زوجین متقاضی طلاق، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی، دختران و پسران فراری جامعه هدف اورژانس اجتماعی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید